نوشته های مرتبط: ۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.