نوشته های مرتبط: ۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرحله تبدیل در «اینتورک» چگونه انجام میشود؟
اینتورک به افراد کمک میکند و یاد میدهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که میگذارند به چند برابرش دست یابند.
با فروش موفق، بقای کسبوکار خود را تضمین کنید
اگر به تازگی کسبوکار خود را آغاز کردهاید و یا در مسیر کارآفرینی قرار دارید، لازم است اصول فروش را به خوبی یاد بگیرید.