نوشته های مرتبط: ۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

ظهور کسب‌وکارهای استارت‌آپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیست‌ودوم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بازار‌‌یاب‌ها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.

روش‌های جذب حداکثری مشتری در استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه ثابت کرده که کلید کسب رضایت مشتریان فقط از طریق سنجش آنچه در شرکت می‌گذرد نیست، بلکه حتما باید به عقاید و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان نیز توجه داشت.

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.