نوشته های مرتبط: بسیاری از فارغالتحصیلان نمیتوانند در جایگاه شغلی مناسب خود قرار بگیرند
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟
اتوماسیون و توسعه ماشینها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه میتوانند از این موضوع به نفع جامعه و کسبوکارشان استفاده کنند؟
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت اول)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»