نوشته های مرتبط: چگونه کارمندانی راضیتر داشته باشیم؟
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
مدیریت زمان را در مشت خود بگیرید
مدیریت زمان سبب افزایش بازدهی شما و سازمان شما میشود؛ آن را جدی بگیرید و برای اجرای صحیح آن، برنامهریزی کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
مدیریت را با اصول درست به دیگران واگذار کنید
انتخاب یک مدیر و تفویض اختیار به او از جمله تصمیماتی است که هم در آینده یک شرکت و هم در آینده کارکنان آن می تواند نقشی کلیدی داشته باشد؛ بنابراین ضروری است که این تصمیم را بهدرستی اجرا کنید.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چرا مردان و زنان در محیط کار متفاوتاند؟
در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلایل دیگری باعث آن شده است؟
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.