نوشته های مرتبط: چهار درس بزرگ از استیو جابز
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.
چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟
برای اینکه تجربهای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کارهایی باید انجام دهیم؟
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت نهم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کارهایی که باید هر روز قبل از ساعت هشت صبح انجام دهید (قسمت دوم)
همه ما باید سعی کنیم در زندگیهای شلوغ امروزی، زمانی را برای رشد و پیشرفت در نظر بگیریم.
مراجع حقوقی و دولت با حذف اپلیکیشنهای ایرانی از اپاستور و گوگلپلی مقابله کنند
لازم است دولت و مراجع حقوقی کشور با ورود به مسئله حذف اپلیکیشنها از گوگلپلی و اپاستور جلوی ضرر و زیان مالی بسیاری از کسبوکارها را بگیرند.
جذب نیروهای با استعداد؛ شرط استخدام مدیران
برای کسبوکار خود مدیرانی را استخدام کنید که توانایی جذب نیروهای با استعداد داشته باشند تا باعث پیشرفت شرکت شما شوند.