نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسب‌وکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی؛ بزرگراهی به ذهن مشتریان شما

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

با رشد شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن بین افراد جامعه، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی در این محیط فراهم شده است؛ اما بازاریابی در این بستر با محیط واقعی اصول کاملا متفاوتی دارد.

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

چگونه از انتقادتان، بازخورد منفی دریافت نکنید؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۰/ ۲۹ دقیقه

چگونه از دیگران انتقاد کنیم تا بازخورد خوبی از آن‌ها دریافت کنیم؟ یا اگر کسی از ما انتقاد کرد، چگونه انتقادش را پاسخ بدهیم؟ در این مطلب خواهیم خواند.

مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپی که تاسیس کرده‌اید را بشناسید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

منابع انسانی، مالی و فکری، از مهم‌ترین منابع کلیدی استارت‌آپ هستند؛ اما مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپ شما، خود شما، علایق و توانایی‌هایتان است.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.