نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کسب‌وکار، اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگی‌هایی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

از نظر مدیران شرکت‌های بزرگ، یک کارمند خوب ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار آغاز بکار کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵/ ۵ دقیقه

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اغاز بکار کرد.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

چگونه با یک رئیس آسیب‌رسان کنار بیاییم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

تحمل طعنه‌ها و انرژی‌های منفی رییس‌های آسیب‌رسان به‌شدت سخت است و نمی‌توان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمی‌تواند راه‌حل مناسبی در این زمینه باشد.