نوشته های مرتبط: آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟
جوانان خلاق و نوآور، زمینهساز شکوفایی ظرفیتهای استانی
سورنا ستاری: شرکتهایی که بتوانند با هزینههای معقول و مبتنی بر فناوری جدید، به حل مشکلات استانی بپردازند، مورد حمایت قرار میگیرند
جایگاه آسیا در پرورش فناوریهای نوین
به گزارش سازمان جهانی مالکیت معنوی آسیا (WIPO)، چین، ژاپن و کره در میان ۷ کشور برتر با حداقل ۴ مرکز نوآوری هستند.
تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانههای اجتماعی میپردازیم.
لوازم خانههایمان در آینده چگونه خواهد بود؟
شرکتهای فناوری آغاز به ساخت دستگاههایی کردهاند که به صورت هماهنگ و هوشمند، جزئی از خانههای ما خواهند شد.
تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی
در این اینفوگرافیک، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسبوکارها میپردازیم.