نوشته های مرتبط: آیا همیشه حق با مشتری است؟

چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰/ ۵ دقیقه

درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب‌وکار روش‌های خاص خود را دارد.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

برترین استارت‌آپ‌ها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکت‌هایی که با رشد سریع و شگفت‌انگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غول‌های اقتصادی شدند.

عوامل موفقیت يك استارت‌آپ سخت‌افزاری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.

تاثیر شخصیت کارآفرین در حل مشکلات

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

افرادی که ذهن تواناتری دارند، مشکلات را از ابعاد گوناگونی دیده و آنها را خلاقانه حل می‌کنند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.