نوشته های مرتبط: آیا همیشه حق با مشتری است؟
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.
وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اگر میخواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارتهایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.