نوشته های مرتبط: هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید
از جاهای تفریحی و دیدنی جزیره کیش چه میدانید؟ آیا میدانید که برای دیدن یک نمایش کمدی به کجا بروید، کنار دریا چه کارهایی را میتوانید انجام بدهید؟
حمایت قانونی، برگ برنده کسبوکار
هر کسبوکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیهای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسبوکار حمایتهای حقوقی و قانونی اتحادیهها از کسبوکارها به پشتوانهای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاههای حساس ادامه کار دشوار و پیچیده میشود.
مؤثرترین روش تبلیغات چیست؟
رقابت بین کسب و کارها و مساله آگاهی از برند باعث شده است تا صاحبان کسب و کار با نقش پررنگ و اهمیت تبلیغات در دنیای تجارت امروزی آشنا شوند. با وجود اینکه شما سعی دارید وجوه تمایزی مانند کیفیت، قیمت و ... با سایر رقبایتان ایجاد کنید؛ اما بدون اعلام عمومی این تفاوتها کسی از آن خبردار نخواهد شد.
پنج قانون تأمین مالی استارتآپها
استارتآپها با این روشها از شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر، تامین سرمایه میکنند.
بازاریابی نوین را با استراتژیهای نوین آغاز کنید
توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصتهای بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیتهای بازاریابی سنتی را امکانپذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.
راهاندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات
آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.
نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانیمد
تبلیغات اصلیترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب میتواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه و روشهای تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص میکند.
انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟
یکی از مزایای راهاندازی استارتاپ این است که برای هدایت آن به یک عمر تجربه نیاز نیست اما در عین حال اگر از مشاوره یک رهبر مجرب هم بینصیب باشد، ممکن است با تصمیمی اشتباه به نقطه پایان برسد. با توجه به این مساله ترجیح میدهید تیم رهبری را از افراد درون استارتاپ انتخاب کنید یا از کسانی که در شکل گیری آن نقش نداشتهاند کمک بگیرید؟