نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟
اتوماسیون و توسعه ماشینها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه میتوانند از این موضوع به نفع جامعه و کسبوکارشان استفاده کنند؟
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فرایند توسعه محصول: از تحلیل تا معرفی به بازار
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.