نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و انتظارات پیش رو

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

اکوسیستم استارت‌آپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارت‌آپ‌های ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

ارتباطات یکپارچه‌ای که ضامن هویت برند شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هدایای تبلیغاتی، برند شما را محبوب می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

همه‌ ما عاشق دریافت هدیه هستیم و تخفیف و هدایایی که دریافت می‌کنیم، حالمان را خوش می‌کند! همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می‌برد.

هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار می‌کند!

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

کارآفرینان تاثیر فوق‌العاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه‌ سه کارمند کار می‌کنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها کافی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

مسعود گل‌شیرازی: «حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها بسیار کم است و لازم است سرمایه‌ها بیشتر به سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بروند.»