نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
از حمایتهای ظاهری تا سنگاندازیهای واقعی در کار استارتاپها
در سالهایی نهچندان دور، انجام کارهای ساده به آسانی حالا نبود. کسی فکرش را نمیکرد روزی، اهمیت ندارد در تهران باشی یا در دورافتادهترین روستاها، اهمیتی ندارد برای خانهات مبل و یخچال بخواهی یا برای تراکتورت چرخ یا گاو و گوسفند برای مزرعهات؛ همه چیز با یک سرچ ساده اینترنتی برایت مهیاست.
بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود
«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.
چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!
در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت میگیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی میکند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعثشده که همه به فکر تولید محتوا باشند.
روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
سرمایهگذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپها آمد
پیشنیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی
امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمیتوانند در دنیای کسبوکار موفق شوند و به مجموعهای از مهارتهای اصلی و فرعی نیاز دارند.
اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسبوکارهای کوچک اقتصادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک اقتصادی خبر داد.
چرا اروپا با وجود برخورداری از توسعهدهندگان بیشتر، استارتاپهای کمتری دارد؟
اروپا بهعنوان پیشگام نوآوری و صنعت فناوری شناخته میشود؛ اما جاهطلبی لازم را برای توسعه اکوسیستم و رقابت با کشورهایی همچون آمریکا و چین ندارد.
نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است
کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسبوکار است.