نوشته های مرتبط: ۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
صفر تا صد راهاندازی استارتآپ در ايران (قسمت اول)
به دنیای استارتآپها خوش آمدید! اگر رویای راهاندازی استارتآپ در سر دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب گامبهگام شما را تا راهاندازی استارتآپتان راهنمایی کنیم.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
جابجایی و اخراج کارمندان چه پیامدهایی دارد؟
در سازمانهای موفق، اخراج کارمندان همیشه به عنوان آخرین گزینه منطقی مورد بررسی قرار میگیرد.