نوشته های مرتبط: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارتآپ دارند؟
برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کنندهاند.
بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راهاندازی استارتآپ
هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راهاندازی استارتآپهایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.
تعالی؛ بهترین ابزار برای تحقق اقتصاد مقاومتی
همزمان با رسیدن جایزه ملی «تعالی و پیشرفت» به ایستگاه پایانی دومین دوره، شاخصهای سومین دوره این جایزه ترسیم شد.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.
۶۰ درصد استارتآپهای ICT کشور زیر یک سال سن دارند
براساس پیمایش صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از استارتاپهای ICT فعال در کشور عمر کمتر از یک سال داشتهاند.