نوشته های مرتبط: چرا از مدیر خود ناراضی می‌شویم؟

چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

روابط عمومی نه‌تنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش می‌دهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود می‌بخشد.

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.

چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بازاریابی اینترنتی بیمه در کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا می‌کند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارض‌های عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترل‌شده کمک کند و وضعیت و نگرانی‌های هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.

با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را به‌راحتی حل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گسترده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نگاه عمیق‌تری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.

درس‌های مهمی از کسب‌وکار، که شک و تردید شما را از بین می‌برند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

حتی موفق‌ترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید می‌شوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی باشد.