نوشته های مرتبط: چرا از مدیر خود ناراضی میشویم؟
مهارت راهبری کسبوکار را در زندگی روزمره خود تمرین کنید
اگر در طول زندگی خود با تمرینهای روزمره برای راهبری کسبوکار تمرین کنید، قطعا در زمان پیشنهاد مسئولیت، آن را با آغوش باز خواهید پذیرفت.
امنیت روانی، کلید طلایی موفقیت در حل مسئله
مطالعات نشان میدهند در گروههای کاری خلاق و موفق، افراد بدون ترس نظرات خود را بیان میکنند و هیچ نگرانی از بابت قضاوت شدن ندارند. به بیان دیگر، فضای همکاری در چنین تیمهایی از لحاظ روانی امن است.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
یک کارمند خوب از نظر مدیران برجسته، چه ویژگیهایی دارد؟
از نظر مدیران شرکتهای بزرگ، یک کارمند خوب ویژگیهای منحصربهفردی دارد که در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.