نوشته های مرتبط: چرا از مدیر خود ناراضی می‌شویم؟

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را به‌دست‌ آوریم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰/ ۷ دقیقه

مهارت حل مسئله، از مهارت‌های لازم و حیاتی برای هر فعال کسب‌وکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.

بر چالش‌های راهبری تیم خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۰/ ۷ دقیقه

راهبری هنر انعطاف‌پذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روش‌های مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث می‌شود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.

چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

برقراری ارتباط، یکی از مهارت‌های ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعه‌های بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.

مدیر ارشد مالی، استارت‌آپ را از سقوط نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

مدیر ارشد مالی عضو حیاتی تیم یک استارت‌آپ است و می‌تواند از شکست کسب‌وکار، تا حد زیادی جلوگیری کند.

کدام پیشنهاد کاری برای شرکت شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۵/ ۴ دقیقه

قبول‌کردن یا رد‌کردن پیشنهادهای کاری شرکت، از تصمیم‌گیری‌های اساسی مدیران است که باید با دقت بالا انجام شود.