نوشته های مرتبط: خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.
چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
در این اینفوگرافیک به راهکارهایی میپردازیم که پس از یک شب سخت میتوانند خستگی شما در محیط کار را کاهش دهند.
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟
میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آنها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
در راهبری کسبوکار، قدرت مطلق سودی ندارد
راهبری کسبوکار بهمعنی قدرت بیحدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزهبخشی به کارمندان به کار گرفته شود.
پیش از استعفا، این نکات را حتما مدنظر قرار دهید
یکی از سختترین کارهایی که افراد ممکن است در زندگی مجبور به انجام آن باشند استعفا و ترک کردن محیط کار است؛ حتی اگر از کارشان رضایتمندی کافی نداشته باشند.