نوشته های مرتبط: خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت میپردازیم.
عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش میدهند
برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهرهوری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام میدهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.
پکیج روشهای حفظ آرامش در زندگی شخصی و شغلی
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به روشهای سودمند کاهش استرس و حفظ آرامش در زندگی شخصی و محیط کار میپردازیم.
سرمایهگذاری بیسابقه آمریکاییها در استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»
استارتآپ ژاپنی «اسمارت اچآر»، استارتآپی است که توانسته برای اولین بار، در سری دوم جذب سرمایه، از شرکت خطرپذیر آمریکایی «۵۰۰ استارتآپ» ۱۳.۳ میلیوندلار دریافت کند.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.