نوشته های مرتبط: چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
پیشنیاز رونق استارتآپها در ایران چیست؟
رونق استارتآپها در ایران، نیازمند فراهم کردن پیشنیازهایی است که در صورت مهیا شدن، به پیشرفت روزافزون کسبوکارهای نوپا در کشور منجر میشوند.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
دفترکاری که همراه شماست
«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفهای برای کسبوکار شما در تهران فراهم میکند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بینیاز میسازد.
چرا استارتآپها به متخصص علوم انسانی نیاز دارند؟
این روزها همه ترجیح میدهند کودکانشان کدنویسی و علوم فنی-مهندسی یاد بگیرند؛ در حالی که متخصصان علوم انسانی نیز نقش بسیار مهمی در شرکتها ایفا میکنند.
برندی با رویای آینده پایدار
شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین از بزرگترین فروشندههای کامپیوتر دنیا محسوب میشود.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.