نوشته های مرتبط: استارتآپها، تنها راهکار مهار نرخ بیکاری ایران
بزرگترین تصورات غلط درباره رهبری تیم کسبوکار
در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آنها که معنی جهتگیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.
ضرورت برجسته کردن نقش کارآفرینان و سرمایهگذاران در شرایط تحریمی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس استارتاپها را بستری وسیع برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: حفظ شخصیت کارآفرینان استارتاپی بهمعنای عدم ایجاد مزاحمت برای آنها است نه آنکه با فانوس دنبالشان افتاده و مدام در حال مچگیریشان باشند.
دادهها با نرم افزار ایرانساخت ایمن شدند
یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار مدیریت امنیت اطلاعات مطابق بااستانداردهای بین المللی شد که می تواند نقش موثری در ارتقای امنیت اطلاعات سازمان ها داشته باشد.
همکاریهای فناورانه ایران و برزیل در حوزه علوم شناختی گسترش یافت
حوزه علوم شناختی دانشی نوپا اما پر اهمیت در دنیا است. از این رو ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فعالیتهای در این حوزه اقدام به گسترش همکاری با مراکز بین المللی کرده است.
صادرات محصولات دانشبنیان ایران به روسیه سرعت میگیرد
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری حضور ۷۰ شرکت دانشبنیان ایرانی در دو نشست جداگانه در شهرهای یکاترینبورگ و مسکو را فوقالعاده و بی سابقه دانست و گفت: «پلتفرم خوبی در بحث صادرات بین ایران و روسیه در حال شکلگیری است و حضور شرکتهای دانشبنیان در این سفر میتواند این موضوع را تسریع کند.»
فراهم شدن فرصت بسیار خوبی برای همکاریهای تجاری و فناوری بین ایران و روسیه
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز سفرش به روسیه با تاکید بر اینکه ایران، با تکیه بر تواناییهای خود، در حال تلاش برای ایجاد روابط و همکاریهای سازنده و پویا در سطح جهانی است گفت: کشور روسیه فرصتهای بیبدیلی برای توسعه مناسبات اقتصادی و سیاسی در اختیار کشورمان قرار داده و ایران نیز تلاش کرده است با تکیهبر حسن روابط، فرصتهای همکاری متقابلی را در اختیار روسیه قرار دهد.
ترانوس، استارتاپ ۹ میلیارد دلاری و بزرگترین کلاهبردار سیلیکون ولی
ترانوس استارتاپی ۹ میلیارد دلاری بود که توسط یک دانشجوی اخراجی ۱۹ ساله استنفورد تاسیس شد. این استارتاپ در سال ۲۰۰۳ وعده دستگاهی کوچک برای آنالیز خون را داده بود که ماجراهایی جنجالی به پا کرد و سال گذشته منحل شد. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.