نوشته های مرتبط: تولید انبوه خبر با کمک رباتهای خبرنگار
چرا به توسعه برند ملی نیاز داریم؟
فروشگاههای اینترنتی، خانه هزاران کسبوکار ایرانی هستند.
هوش مصنوعی در خدمت حفظ اسناد ملی ایران
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سرمایه گذاری این سازمان برای حمایت و فراخوان استارتاپهای هوش مصنوعی و داده در زمینه دیجیتال سازی محتوا خبر داد.
امضای تفاهمنامه همکاری میان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و شرکت همراستا
این تفاهمنامه در جهت ارتقای همکاریهای دو مجموعه خصوصی دانش بنیان که در زمینه فناوریهای نوین اینترنت اشیا و بلاکچین فعالیت دارند در اردیبهشت ماه سال جاری منعقد گردید.
چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
چهارمین همایش آینده وب و موبایل (FOWM) توسط مدرسه استانداردهای وب در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
بررسی اکوسیستم موفق کسبوکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور
وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبهبندی استارتآپها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارتآپها در رتبه 48 قرار دارد.
چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا(IoTWay ۴)
دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری برگزار میگردد.
سمینار آموزش مقدماتی اینترنت اشیا برگزار شد
سمینار آموزشی آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مدیران برگزار گردید.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.