نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۴ روش برای آن که میلیاردری خودساخته شوید (قسمت اول)
بنجامین پی هاردی، دانشجوی دوره دکترای روانشناسی انگیزش و یکی از موفقترین نویسندگان این حوزه، چهارده روش بیانشده در این مطلب را در اختیار کسانی قرار داده است که میخواهند در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارند.
معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسبوکار را آسانتر میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.
شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان میکند؟
در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان میتوانند با استفاده از آنها، تیمهای کاملتری با ضریب موفقیت بالا بسازند.
سرمایهگذاری ۲ میلیارد دلاری سرمایهگذاران خطرپذیر در بخش خصوصی صنعت فضا
آمارها نشان میدهند که در سال ۲۰۱۷ میلادی چیزی حدود ۲ میلیارد دلار در بخش خصوصی صنعت فضا سرمایهگذاری شده است که میزان زیادی از این سرمایه، از سوی سرمایهگذاران خطرپذیر است.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، ایدههای استارتآپی نخبگان را به ثمر برسانیم
قاسم انصاری رنانی: «فرایند ایده به محصول استارتآپها زمانی به موفقیت خواهد رسید که نهادهای مرتبط، با حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در به ثمرنشاندن کسبوکارهای نوپا سهیم شوند.»
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.