نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
ادغام علیبابا و زورق رسما اعلام شد
شرکت توسعه تجربه شایسته سفر (علیبابا و جاباما) با شرکت آوای هوشمند زورق آرامش (زورق) در هلدینگ «توسعه تجربه شایسته سفر» (توشا) ادغام شدند.
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را بهراحتی حل کنید
تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گستردهتر میکند و باعث میشود که نگاه عمیقتری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.
حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.
سرمایهگذاری اردنیها در استارتآپ سازنده سنسورهای پزشکی
کمپانی دارویی هیکما به عنوان بزرگترین داروساز اردن اعلام کرد که در بایولینک استارتآپی آمریکایی که مشغول به تولید تکنولوژی سنسورهای حیاتی است، سرمایهگذاری کرده است.