نوشته های مرتبط: چرا استخدام مشاوران جوان در کسبوکار شما ضروری است؟
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
کدام رشتههای دانشگاهی پول سازترند؟
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم میزند.
حمایت ویژه از استارتآپ ها ضرورت دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارتآپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار میگیرد.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
اروپا برای نوآورانه شدن کشاورزی خود از جوانان کشاورز حمایت میکند
اتحادیه اروپا برای پیشرفت پایدار در حوزه کشاورزی روی کشاورزان جوان سرمایهگذاری میکند. حمایت از شکلگیری استارتاپهای کشاورزی، طراحی بانک اطلاعاتی از نوآوریهای کشاورزی، ایجاد مراکز پژوهشی متمرکز روی این مسئله و همچنین نظرخواهی عمومی از صاحبنظران برای کمک به کشاورزان جوان ازجمله حمایتهایی است اتحادیه اروپا در برنامههای خود دارد.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.