نوشته های مرتبط: تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
چگونه میان کار جانبی و شغل تماموقت خود توازن برقرار کنیم؟
داشتن یک کار جانبی میتواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامهریزی منسجم و هدفگذاری مناسب است.
بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟
هر مدیری دوست دارد به موفقیتهای چشمگیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مهارتهایی که کسبوکارتان را دگرگون میکند
یادگرفتن بعضی مهارتهاست که میتواند کیفیت زندگیمان را به کلی تغییر دهد. با این مهارتها در این نوشته آشنا شوید.
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.