نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
آیا رشد استارتآپ شما به اندازه کافی سریع است؟
محاسبه سرعت رشد استارتآپ و مشخصکردن اهداف کوتاهمدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسبوکار لحاظ شود.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
ورزشکاران مشهور، چه استارتآپهایی تاسیس کردهاند؟
برندها و شرکتهای زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهامداران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش بهواسطه پولی که در این حوزه به دستآوردهاند، به کسبوکار و تجارت میپردازند.