نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیشآزمون در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار میبخشد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.