نوشته های مرتبط: اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
چگونه سافت بانک به بزرگترین سرمایهگذار فناوری دنیا تبدیل شد
سافتبانک، از جمله نامهای مطرح در عرصهی فناوری بهشمار میرود که اخبار همکاری آن با دیگر شرکتهای این حوزه، از چندی پیش تیتر اول رسانهها است.
کارگاه آموزشی اصول قراردادهای سرمایهگذاری در کسبوکارهای نوپا
کارگاه آموزشی اصول قراردادهای سرمایهگذاری در کسبوکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه محمد یونسی، مشاور حقوقی شتابدهنده فارابی برگزار میشود.
ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار شغل توسط دولت چگونه؟
دولت در نظر دارد تا برای سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که عمده این اشتغالزایی از طریق سرمایهگذاری در طرحهای تولیدی و عمرانی خواهد بود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
جذب سرمایه ۲.۱ میلیارد دلاری استارتآپهای دوبی
استارتآپهای پارک فناوری اطلاعات دوبی با عنوان «شهر اینترنتی دوبی» (DIC)، از زمان رونمایی آن مجموعا حدود ۲.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردهاند. این رقم نشان میدهد که دوبی یکی از پیشگامان اصلی فناوریها و کسبوکارهای نوین در منطقه است.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
سرمایه گذاریهای جدید علیبابا
شرکت علیبابا، تصمیم دارد با سرمایه گذاری میلیارد دلاری به روی پروژه "استراتژی جدید خرده فروشی" که ترکیبی از سرویسهای آنلاین و آفلاین است، کسب وکار خود را توسعه دهد.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.