نوشته های مرتبط: چگونه فرهنگ سازمانی ایجاد کنیم؟
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانکها گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که بانکها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.