نوشته های مرتبط: همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اگر میخواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارتهایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
سرمایهگذاری ۱۰ میلیارد دلاری سافت بانک در اوبر
پس از گمانههای متعدد، بالاخره اوبر سرمایهگذاری چند میلیارد دلاری سافتبانک در این استارتآپ خصوصی را تایید کرد.
استودیوهای استارتآپ: ایده از ما، کسبوکار از شما!
استودیوی استارتآپ جایی است که روند استارتآپها با ایده شروع میشود، نه با کارآفرین.
توصیهای از ایلان ماسک که همه را انگشت به دهان کرد!
امروزه تب داغ استارتآپ همه را فرا گرفته است؛ ولی به نظر ایلان ماسک، اشتیاق به تنهایی برای موفقیت در این زمینه کافی نیست.
«کوچه سیلیکونی»، همتای پرقدرت «سیلیکونولی» در اروپا
«کوچه سیلیکونی» برلین، از متنوعترین و کاملترین اکوسیستمهای استارتآپی در دنیا است که رکورد بیشترین میزان جذب استارتآپهای خارجی را از آن خود کرده است.
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.