نوشته های مرتبط: همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
اگر ایده جدیدی دارید، پس از این سه مرحله، اجرایی خواهد شد
زمانیکه ایده جدیدتان را برای خود حلاجی کردید، لازم است سه گام اصلی برای اجرایی کردن آن بردارید. در این مطلب به شرح آنها میپردازیم.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
شور و اشتیاق خود را به یک کسبوکار واقعی تبدیل کنید
اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه خود پیدا میکنیم. برای تبدیل ایدهها به یک کسبوکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه جزئیات اجرایی پروسهها را بشناسید.