نوشته های مرتبط: کسبوکارهای کوچک چگونه میتوانند جهانی شوند؟
روحیه کارآفرینی، روحیهای بانشاط است
مهمترین نیاز استارتآپها فارغ از همه مسائل مرتبط با کسبوکار، داشتن روحیه بالا و شادابی است.
با حمایت از استارتآپها میتوانیم غول بیکاری را مهار کنیم
پروانه مافی: حمایتهای جدی و اثرگذار از استارتآپها و بهرهگیری از تجربه کشورهای توسعهیافته در این زمینه، منجر به حل بحران بیکاری میشود.
۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایدههای بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگیهای خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسبوکار خود به کار ببرید.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
جمعیت یک میلیاردی کارآفرینان زن تا سال ۲۰۲۰
بر اساس پژوهشهای اخیر، تا سال ۲۰۲۰ یک میلیارد کارآفرین زن برای اولین بار به چرخه اقتصاد دنیا میپیوندند و این چرخه را در سراسر جهان متحول میکنند.
با استانداردهای مدرن دنیای کارآفرینی همگام شوید
کارآفرینان باید شیوههای مدیریتی خود را متناسب با رشد و تغییرات سریع فناوری، بهبود دهند و گزینهها و محدودیتهای جدید خود را بشناسند.