نوشته های مرتبط: عدم توجه به نیاز بازار

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

برنامه‌های اسنپ و تپسی برای کنترل قیمت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یکی از مدیران تپسی: برای پایین نگه‌داشتن کرایه‌ها برنامه داریم رانندگان آنلاین: شاید به آژانس‌های سنتی کوچ کنیم

نکاتی کاربردی که باعث بهبود تمرکز می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۸/ ۹ دقیقه

همیشه حفظ تمرکز روی موضوعات کار ساده‌ای نیست؛ اما راه‌هایی وجود دارند که به ما در افزایش تمرکز کمک می‌کنند.

برگزاری دوره تخصصی مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۸/ ۴ دقیقه

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برای اولین بار در کشور دوره تخصصی مدیریت هوشمند انرژی با استفاده از اینترنت اشیا را در آذر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

فناوری و نوآوری‌های دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۳/ ۱۴ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد

توسعه‌ اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.

روابط‌عمومی لازمه یک استارت‌آپ موفق

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۷/ ۵ دقیقه

در حالی که تقریبأ بیشتر شرکت‌‏ها و موسسات افرادی را برای انجام امور مربوط به روابط‌‏عمومی معین نموده تا مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه و ارتباطات را پیگیری کنند، اما استارت‌آپ‏‌ها و همچنین برخی از شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان عموما به این مسئله مهم توجه کمتری دارند.