نوشته های مرتبط: تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه
جامع ترین دوره اینترنت اشیا به منظور ارتقای دانش متخصصان و تیمهای علاقهمند کشور برگزار شد
اینترنت اشیا یکی از مفاهیم مهم در دنیای فناوری امروز است که کشورهای توسعه یافته از طریق آن توانسته اند بازارهای جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهند.
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابطعمومی حرفهای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.
اولین روز از دوره چهارم آموزش جامع اینترنت اشیا (IoT WAY۴) برگزار شد
اولین روز از دوره چهارم آموزش جامع اینترنت اشیا، پنجشنبه ۲۲ آذر ماه سال ۱۳۹۷ در ساختمان ساتبا واقع در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
سمینار آموزش مقدماتی اینترنت اشیا برگزار شد
سمینار آموزشی آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مدیران برگزار گردید.
دوره تخصصی آموزش مدیریت هوشمند انرژی با اینترنت اشیا برگزار شد
این دوره به همت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و با همکاری سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهرهوری برق(ساتبا) در روز پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.