نوشته های مرتبط: چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟
اشتباه کردن و شکست خوردن در کسبوکار میتواند بسیار ناراحتکننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن میگیرند!
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.
راهنمای بازگشت بهکار پس از یک وقفه نسبتا طولانی
بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری میخواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل جدیدتان ضروری است.