نوشته های مرتبط: چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش میدهند
همه ما در طول روز کارهای بسیاری انجام میدهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشتهایم. در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای افزایش بازدهی فردی میپردازیم.
چگونه در انجام برنامههایمان متعهد باشیم؟
با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامهریزی میکنیم؛ اما این برنامهریزی زیاد دوام نمیآورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد میشویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیمگیری اشتباه
در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ بهعنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.