نوشته های مرتبط: نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان
راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، کلید موفقیت خود در این شرکت و کلید موفقیت هر مدیری را ویژگی منحصربهفردی میداند که این روزها اهمیت بسیاری دارد.
چند روش ساده برای بهبود روابط در محیط کاری
کارمندان یک شرکت، روزانه زمان زیادی را در کنار یکدیگر میگذرانند. این افراد ممکن است فرهنگها و عقاید مختلفی داشته باشند؛ اما آنها با در نظر گرفتن چند نکته ساده میتوانند ارتباط کاری بهتری با همکاران خود برقرار کنند.
مدیران قدرتمند چه میکنند؟
مدیرعامل باید منبع انرژی مثبت و انگیزه برای دیگران باشد.
در انتخاب شرکتهای خدماتی عجله نکنید
بسیاری از شرکتها برای رسیدن به اهدافشان از خدمات سایر شرکتها بهرهمند میشوند. اما انجام یک سری اشتباهات رایج ممکن است به ضرر برند آنها تمام شود.
اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق
قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتریدهنده او محسوب میشود.
راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین بهتر
کارآفرینی و موفقیت در کسبوکار، به یادگیری مهارت و بهبود عادتهای زندگی نیازمند است.
تفاوتهای مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟
محققان میگویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بیکفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماریهای روانی جدی قرار دارند.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.