نوشته های مرتبط: مشارکت نیروی کار، کلید موفقیت استارتآپهای مشهور
استارتآپها، مسیری بهسوی اقتصاد شایسته ایرانی
چرا امروزه در کشورمان به استارتآپها نیاز داریم و ایفای نقش کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
چگونه راهبری تاثیرگذار برای استارتآپ خود باشیم؟
شیوه تعامل میان مدیران و کارکنان در یک سازمان کوچک، متفاوت با یک شرکت بزرگ است.
چگونه در مذاکرات تجاری، به توافق دلخواه خود برسیم؟
توافق در مذاکرات تجاری، اصول مشخصی دارد که بدون آگاهی از آنها، رسیدن به نتیجه دلخواه در مذاکره ممکن نیست.
چترهایی که دیگر سایهبان استارتآپ خود نیستند
فرهنگ نادرستی که استارتآپ اجاره چتر در چین را نابود کرد.
۴۰ درصد از سرمايهگذاریهای كشور باید از طريق صندوقهای خطرپذير تأمين شود
سورنا ستاری: برای توسعه استارتآپها در حوزههای مختلف نياز به سرمايهگذاری داريم و در اين راستا بايد به سمت سرمايهگذاریهای خطرپذير حركت كنيم.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.