نوشته های مرتبط: اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
۴۰ جمله برای آن که انرژی مثبت خود را حفظ کنید
داشتن انگیزه همیشه ساده نیست و در زمان مواجه با یک مشکل یا چالش دشوار، سختتر هم میشود. در چنین مواقعی حفظ انگیزه و انرژی مثبت اهمیت بسیاری دارد.
«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
از اولین اصول موفقیت در کسبوکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی میکند.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
تظاهر به اعتمادبهنفس؛ راهی بهسوی موفقیت یا درهای بهسوی شکست؟
داشتن اعتمادبهنفس، از الزامات هر فرد است و در محیط کار این مسئله مهمتر و حساستر میشود. اما آیا تظاهر به اعتمادبهنفس نقش مثبتی در این میان خواهد داشت یا باعث شکست شما خواهد شد؟
با این پنج روش، انگیزه خود را به اوج برسانید
در این مطلب قصد داریم روشهایی را بیان کنیم که با انجام آنها میتوانید انگیزهتان را حفظ کنید و مسیر درستی برای رسیدن به هدفتان ایجاد کنید.
خودشه؛ آکادمی استعدادیابی تولید محتوا
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه تولید محتوای آموزشی و انگیزشی با هدف مهارتهای زندگی فعالیت میکند.