نوشته های مرتبط: بررسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

استارت‌آپ سایلنت‌مد (Silentmode)، چشم‌بند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

هندزفری‌های باسیم معمولا دست‌وپاگیر هستند و استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بی‌سیم هندزفری‌های معمولی با تلفن همراه را ممکن می‌کند.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با این گجت، در سه ثانیه دندان‌های خود را تمیز کنید!

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

گجت «یونیک‌ اسمارت‌ براش»، مسواک الکتریکی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دندان‌های شما را تمیز می‌کند.

آینده درخشان اینترنت اشیا در ایران

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۲ دقیقه

بدون شک اینترنت اشیا، موج بعدی تکنولوژی‌های نوین در دنیا است. اخیرا استارت‌آپ‌های ایرانی نیز با این موج همراه شده‌اند.

با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

بازاریابی انگیزشی، فعالیت‌های کسب‌وکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزه‌ای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد می‌کند، پیوند می‌زند.