نوشته های مرتبط: بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
ربات هوشمندی که خودروی شما را پارک میکند
سیستم پارکینگ هوشمند هایکویژن، بهصورت خودکار خودروی شما را در پارکینگ پارک میکند و با درخواست شما، آن را به خروجی پارکینگ منتقل میکند.
با نصب یک انگشت شست اضافه، کارایی دست خود را افزایش دهید!
پژوهشگران انگشت شست مکانیکی طراحی کردهاند که همانند دیگر تکنولوژیهای پوشیدنی، زندگی ما را آسانتر میکند.
دوربین هوشمندی که پرواز میکند
تکنولوژی پهپادها، اکنون برای تولید دوربین هوشمندی به کار گرفته شده است که میتواند شما را در آسمان تشخیص دهد و از شما عکس بگیرد.
سیستم راهبری امن خودرو که حواس شما را از رانندگی پرت نمیکند!
راهبری یکی از اصلی ترین دغدغههای رانندگان خودرو است؛ اما استفاده از آن در تلفنهای همراه هوشمند میتواند حواس شما را از رانندگی پرت کند. اکنون سیستم هوشمندی تولید شده است که این مشکل را حل میکند.
رنگهای غالب و برندهای سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
مشاهده همزمان چندین مسابقه ورزشی با هدست واقعیت افزوده
هدست واقعیت افزوده «تردآی ایکسوان» (ThirdEye X1) به شما این امکان را میدهد تا چندین مسابقه ورزشی را در یک صفحه دیجیتالی تماشا کنید.
نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیشآزمون در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.