دیجیکالا برای نخستین بار در بخش الکاماستارز نمایشگاه سالیانه الکامپ حضور پیدا کرد.
نوپانا: دیجیکالا برای نخستین بار در بخش الکاماستارز نمایشگاه سالیانه الکامپ حضور پیدا کرد. اما با چندین زیرمجموعه خود حضور داشت. به گفته «امیرحسن موسوی» مدیر روابط عمومی این شرکت، برای نخستین بار تمام اعضا دیجیکالا زیر یک سقف جمع شدند. از جمله بخشهای آن میتوان به دیجیکالا فِرِش (بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور با ۱۲ هزار محصول)، دیجیکالا نکست (بازی و نوآوری)، دیجیپی (پیمنت و پرداخت)، فیدیبو (بزرگترین پلتفرم کتاب الکترونیکی و صوتی)، فیدیبوک و فیدیباکس، اندرو و فاینال تارگت، دیجیاستایل(فروشگاه آنلاین پوشاک) اشاره کرد. اگر علاقهمند هستید با بخشهای مختلف این برند، فعالیتها و چالش هاش آشنا بشید، با این ویدیو یوکن همراه باشید.