گروه دیجیکالا، شامل دیجیکالا فِرش (سوپرمارکت دیجیکالا)، فیدیبو، دیجیپی، دیجیکالانکست، ادرو و فاینال تارگت برای لولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور یافت.
نوپانا، به نقل از دیجیاتو: الکامپ بیست و پنجم این روزها در حالی کارش را آغاز کرده است که دیجیکالا برای اولین بار با همه اعضای خانواده خود در این نمایشگاه شرکت کرده است. همین تصمیم باعث شده تا کاربران و مشتریان این فروشگاه اینترنتی بتوانند از نزدیک با فرآیندهای مختلف دیجیکالا آشنا شوند. در واقع، بازدیدکنندگان از غرفه دیجیکالا میتوانند نحوه خدماتگیری از تمامی بخشهای گروه دیجیکالا را تجربه کنند.
در این گزارش ویدیویی، گردشی داریم در غرفه دیجیکالا و چند بخش مهم این غرفه را خواهید دید. همچنین با مدیران هر کدام از این بخشها نیز گفتوگو میکنیم. البته اگر امکان سر زدن به نمایشگاه الکامپ را دارید، توصیه میکنیم خودتان هم از نزدیک از سالنهای الکام استارز و دیجیکالا دیدن کنید.