علیرضا مروج معتقد است کسبوکارهای استارتآپی نقش بسیار مهمی در جشنواره رسانههای دیجیتال ایفا میکنند.
نوپانا: به نقل از ستاد خبری جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت، علیرضا مروج مدیر بخش استارتآپ ویکندهای جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسبوکارهای نوپا در حوزه سلامت و همچنین نظر به اهمیت بیبدیل آگاهیسازی صحیح علمی و جامع در حوزه سلامت، کسبوکارهای استارتآپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا میکنند.
او تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این جشنواره برگزاری رویدادهای استارتآپی تخصصی به جهت شناسایی ظرفیتها در این حوزه و همین طور حمایت از کسبوکارهای نوپا است.
مروج عنوان کرد: در هفتههای آتی محورها و جزئیات این رویدادها منتشر خواهد شد که علاقهمندان میتوانند تیمها و ایدههای خود را در سامانههایی که در سایت جشنواره قرار میگیرد ثبت نام نمایند.
تیم کمیته استارتآپ ویکندهای جشنواره با تشکیل جلسات متعدد با اتحادیه کسبوکارهای دیجیتال و صاحبنظران در این عرصه در حال بارش افکار به جهت انتخاب متدهای مناسب داوری و منتورینگ برای کسب و کارهای نوپای شرکت کننده در طول جشنواره است.
او در پایان گفت: امید است با یاری خداوند متعال در شهریور ماه شاهد یک رویداد متفاوت و کمنظیر در حوزه کسبوکارهای نوپای سلامت در کشور باشیم.
گفتنی است مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال سلامت نیمه مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.