کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس برگزار میشود.
نوپانا: این روزها صاحبان کسبوکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات و معرفی خدمات و کالاهای خود و ارتباط بهتر با مخاطبین به دنبال حضور فعال در رسانههای اجتماعی هستند. تصویر محور بودن اینستاگرام، آن را به یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی تبدیل کرده است زیرا تاثیرگذاری یک تصویر چند برابر یک متن است.
با توجه به گستردگی و تنوع بسترهای بازاریابی در اینستاگرام، بسیاری از بازاریابان حرفهای بر این باورند که حتی اگر وبسایت هم نداشته باشیم باز میتوانیم از طریق اینستاگرام فروش نسبتا خوبی را داشته باشیم اما این موفقیت نیازمند داشتن دانش کافی و بکارگیری استراتژیهای صحیح و کارآمد بازاریابی است.
در این کارگاه علاوه بر آشنایی با اینستاگرام و روشهای صحیح تولید محتوا در این شبکه اجتماعی پربازدید، تکنیکهای کارآمد برای اتخاد استراتژیهای موفق بازاریابی را فراخواهید گرفت.
ثبت نام این کارگاه از طریق سایت ایوند انجام میپذیرد و علاقمندان میتوانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.
تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بینالمللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمانهایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.
گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانهای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسبوکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار میگردد.