نوشته های مرتبط: راهکار کافه‌بازار برای بهتر دیده‌شدن نرم‌افزارها

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

گزارش زمستان کافه بازار منتشر شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۴/ ۷ دقیقه

کافه بازار دهمین گزارش فصلی از رفتارهای 36 میلیون کاربر یکتای اندرویدی خود را منتشر کرد.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

اگر کافه‌بازار نبود؟!

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به بررسی مزیت‌های استارت‌آپ‌ها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد؟» خواهیم پرداخت.

گزارش «اشتغال صنعت برنامه‌های موبايلى در ايران»

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۳/ ۷ دقیقه

کافه بازار گزارشی منتشر کرده که در آن آمار جالب توجهی از وضعیت توسعه‌دهندگان حاضر در این مارکت اندرویدی نوشته شده است.

کاریکاتور: قطار استارت‌‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۷/ ۱ دقیقه

قطار در حال حرکت استارت‌آپی ایران و ماجراهای اطرافش

حمایت از توانمندی‌های داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵/ ۱۱ دقیقه

در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیت‌های داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.